Tapahtumat

Päijät-Hämeen taidemuseoyhdistyksen keskusteluklubi: kaupunkisuunnittelun vastuu

Päijät-Hämeen taidemuseoyhdistyksen keskusteluklubit jatkuvat! Tänä syksynä puhumme vastuusta kolmena sunnuntaina. Tilaisuudet järjestää Päijät-Hämeen Taidemuseoyhdistys yhdessä Lahden visuaalisten taiteiden museo Malvan kanssa.

Toisessa keskusteluklubissa 27.10. klo 13 käsitellään kaupunkisuunnittelun vastuuta. Millaista elämää suunnitellaan kaupunkilaisille? Millaisia kaupunkeja olemme jättämässä tuleville sukupolville? Mikä suunnittelua määrää? Jatkamme siis siitä, mihin edellisessä keskustelussa arkkitehtuurin vastuusta pääsimme.

Keskusteluun vastuullisuudesta ja sen käytännöistä heittäytyy yleisön kanssa arkkitehti Juhani Boman. Tulevaisuuden ennakoija Riitta Nieminen moderoi. Tilaisuuden järjestää Päijät-Hämeen Taidemuseoyhdistys yhdessä Lahden visuaalisten taiteiden museo Malvan kanssa.

Keskusteluklubien ajat ja aiheet

29.9.2024 klo 13 Arkkitehtuurin vastuu